top of page

אמא ואבא שלנו. נקטפתם יחד על קידוש השם וזה רצונו של הקב"ה. כי כנראה, פרידה ביניכם הנה בלתי אפשרית.

בת - שבע סדן

בת


אבא ואמא שלנו,

אבא ואמא מדהימים שלנו

אבא ואמא של כולנו

אבא ואמא שלנו

אבא שלנו, אמא שלנו


כל כך הרבה אנשים ראו בכם כאבא ואמא שלהם, כל - כך הרבה אנשים מצאו אצלכם אוזן קשבת ופה מנחם.

תלמידים ותלמידות באו אליכם כדי לבכות, כדי להתייעץ, כדי לשתפכם בשמחתם ותמיד תמיד מצאו את מה שאבא ואמא כ"כ יודעים לתת: חיבוק אוהב. חבקתם את כולם, אהבתם את כולם, ומתוך כך ידעתם לייעץ תמיד עצות שמעידות על הזדהותכם העמוקה ועל היכולת שלכם לנתח את החיים שכ"כ אהבתם.


אבל, בראש ובראשונה הייתם אבא ואמא שלנו. שלי עם יהודה והילדים: שיר הודיה, יגאל מנחם, איתם ויאיר עקיבא, של צבי וטליה, של נחמה, נחמיה ומבשר בנימין, של שולמית וגם של איתמר. בראש ובראשונה הייתם אבא ואמא שלנו.


אבא, עם ארשת החיוך המתוקה הניצחית על פניו, אבא של לטיפה חמה ונשיקה בליל שבת, אבא, של סיפורים מרתקים על פרשת שבוע והחגים, אבא, שידע למצוא את ההומור כמעט בכל מצב, אבא שלנו.


אבא, שאהב את לימוד התורה אהבה עזה כל כך, שידע להיכנס לסוגיות עמוקות מתוך עונג שכזה, מתוך הטמעות שכזו עם התורה.


ואבא, שאהב את הטבע, שאהב פרחים, שאהב את החיים ובעיקר, אהב את אמא, אהבת נפש. היה לו את אותו מבט ששמור רק לה. מבט של אוהב, מבט של מעריץ, מבט מדהים.


ואמא, אמא שלנו, אמא נעימה שלנו. הנעימות והחמימות שזרמה ממך אלינו, אל הבית.

אמא של שיחות נפש ושל שיחות חול, אמא שעוברת אִתנו כל משבר וכל משברון, כל שמחה וכל התלבטות כאילו היא אנחנו. כאילו נכנסת היא לגופנו ולמחשבותינו ויחד אִתנו משתתפת בכל נימי הרגשות. ותמיד יודעת להוסיף עוד נדבך, עוד בינה משלה, עוד נקודת מבט ששופכת אור על הכל.


אמא, שאהבתה למוזיקה, לשירה וליצירה היתה בנפשה, אמא שאהבה ללמד, ואהבה כל כך את התלמידות שלה, אמא שאהבה אותנו ואת הנכדים כל כך, אמא שאהבה את החיים, מתוך ניסיון התקשרות אמיתית לרצון בורא עולם,

אמא שאהבה את אבא עד כלות, אהבה שהקרינה וחייתה זוגות כה רבים לפני ואחרי נישואין.


אמא שלנו. אמא ואבא שלנו. נקטפתם יחד על קידוש השם וזה רצונו של הקב"ה. כי כנראה, פרידה ביניכם הנה בלתי אפשרית.


אמא ואבא שלנו, הקב"ה העניק לנו את הזכות להיות הילדים האמיתיים שלכם, בתוך כל הציבור הענק שאימצתם לחיקכם, הקב"ה העניק לנו את הזכות לספוג את אותם ערכים אותם סללתם יום יום, שעה שעה, הקב"ה נותן ויתן לנו את הכוח והזכות להמשיך את הדרך בה התחלתם.


אנחנו מבטיחים לעשות כל שביכולתנו לחנך את ילדינו וצאצאינו לאורה של דמותכם. עוד מאות ואלפי תלמידים ותלמידות, יאהבו את התורה ויאהבו את ארץ ישראל ויאהבו אחד את השני ויאהבו את החיים. וזרימת חייכם לא תפסיק והאמונה שבערה בנפשכם תחיה לעד. והאמונה שבערה בנפשותיכם – תחיה לעד.


סבא וסבתא, טובי, ארי, דוד, ואורי,

אבא היה הבכור במשפחה, עמוד התווך. אתמול סבתא אמרה שכשאבא בסביבה יש תחושה שהכל יהיה בסדר ושיש על מי לסמוך. ועכשיו לא נותר לנו אלא לסמוך עליכם סבא וסבתא אהובים ואוהבים כל כך, שתחזקו אותנו ואת הדודים ושתלמדו אותנו איך מתמודדים. ועליכם, הדודים, אנו סומכים שתחזקו את ידי סבא וסבתא ותהיו אִתם ואתנו כל הזמן.


And to my grandma mommy and uncles Bryan and Stanley I want to say – Ima loved you' she loved you Bryan, she loved you Stanley, and she loved you mommy.

You know better than me the meaning of together' even though being so far.

We just want you to promise us to stay together,

We are one family,

And we will be strong.





10 צפיות

Comments


bottom of page